Menús i bones pràctiques

Recull dels menús i les bones pràctiques del taller de cuina

viernes, 12 de marzo de 2010

AVUI COMENCEM A CUINAR


Hola a tots,

Sóc la Montse, una de les àvies que vol intentar ensenyar als nens i nenes que s’han apuntat a aquest curs una mica de cuina bàsica.

Al principi, quan des de l’Ajuntament ens van proposar fer aquesta activitat, la intranquil•litat va ser la sensació que es va apoderar de mi, però poc a poc vaig anar veient que seria una experiència molt positiva.

Jo no sóc una cuinera professional, encara que tota la meva vida he estat davant dels fogons, i mai m’he dedicat a ensenyar a cuinar a ningú, tret dels de casa, però vaig pensar “ provem-ho”, i aquí estic, contenta d’haver-me implicat en aquest projecte.

Ahir va ser el primer dia que varem cuinar, he de dir que els alumnes es van implicar moltíssim, des del primer moment van començar a treballar i són molt participatius. També vull ressaltar que són molt nets, ja que el primer dia els vam explicar que la norma principal d’una cuina és la netedat i realment s’ho van prendre al peu de la lletra.

He de dir que tenim una alumna celíaca, cosa que ens va anar molt bé per explicar a la resta el que és això i, de passada, poder conscienciar-los de la importància que té aquesta incompatibilitat amb el gluten.

Cada alumne es va fer el seu sopar i després ens vam seure tots junts a menjar, cosa molt positiva per l'estrès que porten avui en dia les famílies.

No hay comentarios:

Publicar un comentario